Wednesday 22 April 2015

LUAHAN HATI PENJUAL TEH GLUCOS CUT @ GCTEA


SEBUT PASAL LUAHAN HATI, MESTI FEELING2 TOUCHING GITU. EH BUKAN BUKAN BUKAN. ENTRY SAYA NI BERSIH DARI TOUCHING2 TAU. BOLEH CMTU? HIHIHI. SEBENARNYA SAYA NAK SHARE KEGEMBIRAAN, KESERONOKAN, KESYUKURAN DAN PELBAGAI RASA DALAM LIPATAN SEJARAH BUAT BISNES KHUSUSNYA CAREER SAYA SEBAGAI PENJUAL TEH GCTEA @ GLUCOS CUT. SAYA TAK PERNAH ALAMI SITUASI MCM YG SAYA ALAMI DALAM BUAT BISNES GCTEA NI SEBELUM NI.


Bisnes secara online memang seronok. Income lebih banyak daripada makan gaji dalam masa singkat

Ok. Saya mula berkecimpung dalam bisnes online sejak tahun 2012. Masa tu memang teringin nak berhenti kerja. So mulakan langkah dengan membuat bisnes H. Tapi tak lama pun, jiwa rasa x serasi. Tak suke style bisnes push org utk masuk bisnes semata-mata kepentingan income kita. Selepas tu join lagi bisnes lain, pun separuh jalan. Memang mencabar juga laluan untuk buat bisnes ni rupanya. Memang Allah sentiasa nak menguji. Lama juga hasrat terpendam mcm tu je. Minat untuk bisnes tu ada, tapi belum jumpa bisnes yang serasi dengan jiwa. Pernah join bisnes yang invest ber k k tapi stok terbengkalai. Memang sedih. Tapi nasib baik habis juga walaupun abk masa berbulan-bulan atas bantuan kawan yg tlg jualkan atas hrga modal. Xpela better daripada zero kan. Syukur sgt.



Jual teh pun masyuk okeyy..hihihi



Sehinggalah jumpa bisnes GLUCOS CUT ni. Pada awalnya sudah 2 orang kawan syorkan buat bisnes ni tapi saya ignore. Sebab bagi saya produk ni x glemer. Mesti susah nak jual. Biasalah kennnn.. Mentaliti manusia bernama Wan Fauziah. hihihi. Nak dijadikan cerita saya jumpa dengan upline yg pernah buat bisnes sama2 sebelum ni. Dia buat bisnes ni. Bila dia terangkan bonus dan untung yang dia dapat sehari, terus saya "Feeling Down" gitu.. hihihi. yelah sebab masa tu saya pun online bagai nak rak tapi tak dapat mcm dia. Tension tahu? So saya terus tak berpaling belakang dah. Saya cuba2 post dlm Instagram dan FB tentang produk Glucos Cut ni. Dalam masa 2 hari kot dah ada order masuk. Dalam 4 orang kot masa tu yang nak. Sukanya tak terkata. Tapi nak keluarkan modal untuk pakej paling rendah pun xmampu masa tu. Tapi rezeki Allah tu x terduga. Last2 dapat juga modal untuk start bisnes dengan 4 kotak Glucos Cut. Tak sampai 4 hari, 4 kotak tu habissss terjual. 


Bila dah sambutan hangat mcm tu, saya pun join pakej paling besar, masa tu ada promosi. So dapat 24 kotak. Masa tu ada rasa risau sangat2. Takut stok ni tak habis. Dahla kuar duit dalam RM2280 (masa promosi). Kalau tak habis menangis laaaaaa..


Tapi sekali lagi Allah mudahkan jalan. Saya teringat kata2 upline saya. Jangan risau stok tak habis sebab nanti awak xkan cukup stok. Dannnnn.... memang betolllll!!!! 24 kotak tu habisssss dalam masa sebulan lbh jerrr.... Memang ramai cari, memang ramai nak! Sebab produk memang laku habisss!!! Awal2 memang kelam kabut ke sana ke mari abk stok anta stok pd yg nak COD. 


Saya semasa upgrade Platinum. Muka memang kepenatan berkejar ke sana ke mari masa awal2 bisnes


Sooo...


Kalau korang yang masih takut2 nak join bisnes ni, JANGAN RISAU! JANGAN TAKUT! Produk CONFIRM TERJUAL!



PAKEJ GLUCOS CUT yang korang boleh pilih:

RM380 - 4 kotak 
RM1520 - 16 kotak
RM3705 - 39 kotak

* Tambahan GST 6% dikenakan untuk setiap pakej


Kalau korang baru bermula dan ingin test market, korang boleh cuba pakej 1 dulu. Macam saya buat dulu. Dari situ lah baru korang boleh tau market cmne, tapi dengan syarat bisnes bukan duduk diam. Kalau nak buat online, MESTI POSTING! MESTI SHARING! Barulah orang tau kita buat bisnes Glucos Cut..:)


Saya bersama 2 kawan buka booth untuk promosikan Glucos Cut


KENAPA BISNES GLUCOS CUT?


Ada sebab saya syorkan korang buat bisnes Glucos Cut ni. Saya dah join sendiri, so saya memang sgt2 syorkan korang untuk berkecimpung dalam bisnes yang sama, sama ada secara part time atau full time.

✿ Retail Profit
✿ Sponsor Bonus 40%
✿ Pass up Bonus
✿ Pairing Bonus
✿ Unilevel Bonus
✿ Company Profit Sharing 1%, 2%, 3%
✿ Top Sale Achiever Bonus
✿ Key in Bonus 3%
✿ Travel Fund Bonus
✿ Car Fund


Banyak kan keistimewaan bila buat bisnes Glucos Cut ni? 


✔ Produk berkesan
Bisnes plan senang
✔ Tak payah sangkut jam
✔ Tak payah fikir persiapan kerja
✔ Tak payah tinggalkan ank pd nursery


Semuanya akan diguide! Semuanya akan diajar sampai pandai!


Apa yang perlu? KESUNGGUHAN SAHAJA!


Group kami pun diajar untuk bersama2 kongsi rezeki sesama agent. Kerap kali kami diberi customer oleh leader sebab leader x mampu nak hantar sendiri. Sooooo lagilah CEPAT STOK KAMI HABISSSSS


Kalau berminat dan memang teringinnnn sangat nak cari income sampingan walaupun hanya RM1k sebulan, cepat2 roger saya ye.

PM / Whatsapp : 016-9450506
Emel : wfws1505@gmail.com
Instagram : bywafaz


~XOXO~

2 comments:

  1. Ade gst?Knp dikenakan gst!!!!! Income u setahun rm500k ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suzuki swift.. Gst 6% company yg kenakan kpd yg abk pakej. Kalau beli satu2 kotak xde gst dikenakan.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...