Sunday 18 January 2015

KELEBIHAN ALOE VERA GEL FOREVER LIVING



ALOE VERA MEMANG TERKENAL SEJAK ZAMAN DAHULU LAGI APABILA PAHLAWAN ISLAM ISKANDAR ZULKARNAIN MENGGUNAKAN ALOE VERA SEMASA PERANG UNTUK MERAWAT KECEDERAAN YANG DIALAMI OLEH PARA ASKARNYA DI MEDAN PERANG. RATU CLEOPATRA PULA MENDEDAHKAN RAHSIA KECANTIKAN BELIAU IALAH DENGAN MENGGUNAKAN ALOE VERA GEL UNTUK KECANTIKAN KULITNYA. MALAH BELIAU SENTIASA MENYAPU KULIT DENGAN GEL ALOE DAN MANDI DI DALAM PERAHAN ALOE SELAIN SUSU. DISEBABKAN KHASIATNYA YANG TERBUKTI SANGAT BAGUS UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN, BANYAK PENGUSAHA PRODUK KECANTIKAN DAN MINUMAN KESIHATAN MENGELUARKAN PRODUK BERASASKAN ALOE VERA. TAPI, MENGAPAKAH ALOE VERA KELUARAN FOREVER LIVING BERBEZA DAN TIDAK DAPAT DITANDINGI OLEH MANA-MANA PENGELUAR PRODUK BERASASKAN ALOE VERA?


Aloe Vera Gel Forever Living yang mengandungi lebih 90% kandungan aloe vera di dalamnya menerajui keberkesanan berbanding produk lain di pasaran

Kenapa Aloe Vera Gel Forever Living No 1 di dunia?

Ia dihasilkan daripada spesies aloe vera terbaik di dunia, iaitu Barbadensis Miller.

✔ Ia telah distabilkan dan kesegarannya dikekalkan pada tahap 99.875%. Aloe Vera yang tidak distabilkan akan kehilangan khasiat dalam masa 48 jam. Setakat ini hanya Aloe Vera Gel Forever Living sahaja yang berjaya distabilkan dan ia telah dipatenkan bagi tujuan hakcipta terpelihara.

✔ Kulit aloe vera mengandungi emodin yang beracun dan menyebabkan alergi, cirit birit dan sebagainya. Kajian menunjukkan aloe vera hanya selamat dimakan jika kandungan emodinnya kurang daripada 10ppm. Tetapi, teknologi di Forever Living mampu mengawal kandungan emodin dalam aloe vera sehingga 0,3ppm. 



Sebelum saya kenal produk Aloe Vera Forever Living, saya memang ingat aloe vera hanyalah sejenis sahaja dan boleh digunakan mcm tu aje. Rupanya banyak info yang kita sendiri tidak tahu. Sekarang jom kita tengok apa kelebihan Aloe Vera Gel Forever Living ni? Kenapa saya sangat sukakan produk ni? Saya memang sangat2 syorkan customers saya, walau apapun jenis supplemen yang mereka ingin ambil, sebaik2nya perlulah ambil aloe vera gel terlebih dahulu kerana Aloe Vera Gel Forever Living akan mencuci usus2 kita yang berkeladak tu untuk bagi laluan pada nutrien yang ingin diserap. So penyerapan maksimum nutrien akan bagi kesan cepat pada tubuh kita terutamanya apabila kita mula consume supplemen.



Usus kotor yang tidak dicuci. Penuh dengan lemak dan kehitaman akibat toksin yang terkumpul lama. Penyerapan nutrien susah berlaku.

Usus bersih yang melalui proses cuci dan bersih. Lebih kemerahan dan penyerapan nutrien berlaku dengan maksimum. Kita akan nampak cergas dan berseri

Kotor kan usus kita kalau tak dibersihkan? Saya pun tak sanggup nak tengok gambar tu. Tapi itulah hakikatnya yang terjadi pada usus kita. Hanya kita yang tak dapat melihat. Sebab itulah saya amatkan sarankan sgt2 untuk kita cuci usus kita menggunakan Aloe Vera Gel Forever yang memang terbukti sangat berkesan.

Nabi bersabda, Penyakit bermula dari perut.



Kebaikan Aloe Vera Gel Forever Living


♥ Pembaikpulihan Elastin & Kolagen
Ia dapat menokok bekalan bahan-bahan binaan untuk menghasil dan mengekalkan kulit yang sihat.


♥ Mengekalkan Berat Badan Yang Sihat & Meningkatkan Tahap Tenaga
Secara semulajadi dapat menggalakkan pembersihan sistem penghadaman kita. Dengan demikian, meningkatkan tahap tenaga serta membantu mengekalkan BERAT BADAN yang IDEAL.


♥ Membina Badan
Ia mengandungi 20 JENIS asid amino, termasuk 7 asid amino PERLU yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan.


♥ Sifat Pemulihan
Ia mengandungi 12 unsur semulajadi yang dapat membantu memulihkan luka akibat calar-calar, luka-luka kecil, luka terbakar dan lain-lain.


♥ Kesihatan dan Kebersihan Gigi
Menggalakkan gusi dan mulut yang sihat. Satu kajian pada 2008 yang diterbitkan dalam Journal Applied Oral Science mendapati bahawa aloe vera adalah LEBIH BERKESAN daripada 2 jenama ubat gigi yang utama. Menggabungkan penggunaan Forever Bright Toothgel dengan pengambilan Gel Aloe Vera berpotensi menyokong kesihatan dan kebersihan mulut dan gigi anda.

♥ Mempercepatkan Penyembuhan dan Pembaikpulihan
Gel Aloe Vera meningkatkan fungsi fibroblas iaitu sel yang membantu pembentukan KOLAGEN dan ia juga menolong melegakan kelecuran, luka-luka dan calar-calar kecil serta kegatalan kulit.


♥  Menyokong & Menggalakkan Fungsi Sistem Ketahanan Badan
Kandungan unsur-unsur perangsang dapat membantu menggalakkan fungsi sistem pertahanan badan kita.


♥  Sistem Penghadaman Yang Semulajadi
Secara semulajadinya, Gel Aloe Vera mempunyai keupayaan membersih, dengan demikian membantu pergerakan usus dan meningkatkan penyerapan protein serta nutrien lain.


♥  Membekalkan Mineral Surih
Ia mengandungi 20 mineral semulajadi termasuk kromium, magnesium, mangan, kuprum dan zink.


♥  Membekalkan vitamin Semulajadi
Ia mengandungi vitamin yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, asid folik, niasin, B6, B2, B1, C, E dan A.




BEST KAN KHASIAT ALOE VERA GEL NI? Pendek kata, Aloe Vera Gel Forever Living memang bagus untuk apa sahaja tujuan.


Untuk customer saya, saya akan guide kan mengikut keperluan anda. Jadi jangan risau kalau anda sakit atau pun sihat, Insyallah Aloe Vera Gel Forever mampu mengurangkan @ merawat masalah anda sebab ketulenan dan keberkesanannya tanpa ragu ye.




Saya ingin mencari biz partner yang ingin menambah pendapatan melebihi gaji hakiki. Hanya gentel2 hp, tekan2 laptop @ komputer je. Mudah kan? Jangan malu jangan segan untuk kontek saya ye.


PM / Whatsapp: 016-9450506
Emel: wfws1505@gmail.com
Instagram: @bywafaz

~XOXO~

10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...