Wednesday 7 January 2015

TESTIMONI UBAT KUAT TRIPLE L


BAGI PARA SUAMI YANG MASIH TERTANYA-TANYA SEJAUH MANAKAH TAHAP KEBERKESANAN TRIPLE L ADVANCED, UNTUK ENTRE KALI INI SAYA AKAN KUMPULKAN TESTIMONI TRIPLE L INI UNTUK PANDUAN SUAMI2 MASKULIN DI LUAR SANA. SEBELUM INI, TRIPLE L BERBENTUK PIL, TETAPI PIHAK ABP26 TELAH MEMFORMULASI KEMBALI DENGAN TERHASILNYA TRIPLE L ADVANCED YANG LEBIH HEBAT DARI SEGI RASA, KESAN DAN PRODUKNYA SENDIRI YANG MENJANJIKAN KESAN, KHABARNYA SEAWAL 20 MINIT SELEPAS PENGAMBILAN. HAAAA??? GANAZZZ.. APA LAGI PARA SUAMI CEPAT2 ORDER. 


TRIPLE L ADVANCE

Untuk testimoni yang saya kumpulkan ini adalah dari packaging lama dan baru. Mostly adalah packaging baru iaitu TRIPLE L ADVANCE. Bagi yang ingin tahu lebih lanjut tentang TRIPLE L ADVANCE, sila klik laman ini.


~ TESTIMONI 1 ~





~ TESTIMONI 2 ~



~ TESTIMONI 3 ~




~ TESTIMONI 4 ~




~ TESTIMONI 5 ~



~ TESTIMONI 6 ~



~ TESTIMONI 7 ~

Ini belum sampai suku testimoni yang dikongsi pelanggan. Yang repeat order berkali-kali pastilah puas hati juga kesannya kan.

Testimoni TRIPLE L ADVANCE xde gambar ye. Tetapi perbualan whatsapp dengan customers yang berpuas hati sahaja dilampirkan. Kalau bergambar saya pun serammm pun nak tengok. 

Amacam? Best x testimoni2 ni? Yang pasti ianya selamat ye. 1 box pun tahan lama kerana hanya 1 sachet Triple L Advanced mampu bertahan sehingga 4-5 hari penggunaan. Best kan? Sangat jimat bagi mereka yang inginkan bajet + tak suka consume produk setiap hari. 


Inilah kelebihan Triple L Advance:

Membuatkan anda tahan lebih lama
Membesarkan 'barang' anda
Memanjangkan 'barang' anda
Memberi KEPUASAN YANG TIDAK TERHINGGA
Membuat NAFSU ANDA 'KELAPARAN'
Paling penting TIADA KESAN SAMPINGAN


REMINDER!!! 


TRIPLE L ADVANCED adalah antara KILLER PRODUCT. Stok always OUT! Book yours now! Cepat-cepat order sekarang! Bagi sang isteri, hadiahkan pada sang suami. Pasti anda akan tersenyum puas. Barulah setiap malam adalah malam pertama.




JAMINAN PRODUK

➨ 100% Bumiputera
➨ Dijamin HALAL oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM)
➨ Bertaraf GMP (ISO)
➨ Ada kelulusan KKM



Masih ada pertanyaan? Jangan malu jangan segan untuk hubungi saya.


♥ Add/PM FB: http://www.facebook.com/wan.suaibun
♥ Call/SMS/WhatsApp: 016-9450506
♥ Instagram: @bywafaz

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...