Wednesday 11 February 2015

ARCTIC SEA UNTUK TUBUH LANGSING



DAH LAMA SANGAT SAYA TAK UPDATE BLOG KESAYANGAN SAYA NI. RINDU RASA HATI NAK SHARE KEBAIKAN PRODUK FOREVER. HAAA.. UOLS YG MASIH TERCARI-CARI PRODUK UNTUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN, MMG SAYA SYORKAN SGT2 UOLS AMBIL PRODUK FOREVER LIVING. PRODUKNYA SGT2 BAGUS TAU. KALAU NAK CANTIK GEBUS GEBAS OR SLIM MLIM SEMUA BOLEH. SALAH SATU PRODUKNYA YG BEST IALAH ARCTIC SEA, IAITU SUPPLEMEN YANG MENGGABUNGKAN MINYAK IKAN DAN MINYAK ZAITUN DALAM SATU KAPSUL. SO ARCTIC SEA NI MEMANG UTK KECANTIKAN KULIT DAN SLIM MLIM GITU. 


Tadaaa.. nilah Arctic Sea Fish Oil Forever Living

Rakyat kita ramai yg hadapi kolestrol menimbun dalam badan. Maklumlah banyak makanan favourite kita ni makanan berlemak, bersantan dan berminyak. Kadang2 nak control pun x mampu kan? Dah sebati sejak kecil la katakan..hihihi.


Apa yang merisaukan pasal kolestrol ni bila ia hanya dapat dikesan bila mana ia telah mencecah 70% kandungannya dalam badan. Fuhh!!! Macam lama nak sampai 70% tapi sebenarnya on da spot pun boleh jadi macam-macam. 

Contohnya pernah x kita alami situasi lebih kurang mcm ni:

Si Ali: Mamat, ko tau pakcik H dimasukkan ke hospital pg tadi.
Mamat: Eh yeke? Baru malam tadi aku lepak ngn dia kat kedai Hj Zain tu. Elok je dia sembang2.
Si Ali: Ni ha. Pagi tadi tiba-tiba kena stroke. Tu yg si Mael cpt2 anta ke hospital.

Situasi ni kerap berlaku kan? Selain stroke, kolestrol juga penyumbang utama kepada serangan jantung, hipertensi, kegemukan, dan macam-macam lagi penyakit pembunuh utama. 

Bagaimanapun, kita masih beruntung kerana kolestrol boleh dirawat. Ia boleh dicairkan tapi dengan kaedah dan penggunaan produk yang betul. Bukan lilin aje boleh dicairkan tau.hihihi.

Arctic Sea keluaran Forever Living memang sgt2 bagus untuk mencairkan lemak dan kolestrol dalam badan kita. Ia diperkaya dengan minyak ikan semulajadi yang kaya dengan asid lemak penting, Omega 3 dan Omega 9 (minyak zaitun) menjadikan ianya kombinasi yg perfect untuk keperluan tubuh badan kita. 


Kalau korang masih ragu-ragu dengan keberkesanan Arctic Sea ni, video kat bawah ni menunjukkan macam mana Arctic Sea ni bertindak balas dalam badan kita. Mcm tak percaya je kan? Tapi itulah kekuatan Arctic Sea.





Untuk makluman korang, asid lemak ni TIDAK BOLEH DIHASILKAN OLEH BADAN KITA tetapi ia sangat2 penting untuk kesihatan otak, mata dan jantung. Ia juga sangat baik untuk menyokong fungsi peredaran darah dan mengekalkan kolestrol baik (HDL) dan mencairkan kolestrol jahat dalam tubuh kita.

SATU LAGI KEISTIMEWAAN ARCTIC SEA ialah ianya SATU-SATUNYA PRODUK YANG DIGABUNGKAN DENGAN MINYAK ZAITUN yang dipatenkan dan TIDAK BOLEH DITIRU OLEH MANA-MANA PENGELUAR LAIN. So memang terbukti hebatlah kan? Sebab tu saya boleh katakan kesannya luar biasa seperti juga produknya yang luar biasa.


Jom saya share kan dengan korang apa sebenarnya keistimewaan Arctic Sea Forever Living ni:

1. UNTUK KESEIMBANGAN SISTEM KARDIOVASKULAR DAN MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

Penyakit utama seluruh dunia datang daripada masalah kardiovaskular atau peredaran darah yang tidak mencukupi.
Kualiti yang tinggi Omega 3 membantu menyeimbangkan sistem kardiovaskular dengan meningkatkan fungsi peredaran darah yang optimum.


2. KANDUNGAN BAHAN BERMUTU TINGGI

Campuran bahan yang unik dan seimbang, merupakan sumber unggul ultra tulen Omega-3 termasuk Minyak ikan (EPA dan DHA), minyak zaitun Oleic tinggi, lD-Alpha tokoferol, Purified Water, dan mengandungi Ikan (Salmon, Ikan teri, Mackerel, sardin).
Tambahan terdapat diperkaya dengan minyak zaitun (omega-9 asid lemak) untuk menstabilkan omega-3 asid lemak vitamin E untuk memastikan asid lemak yang tidak akan teroksida. Vitamin E komponen penting dalam Laut Artik kerana membantu penyerapan yang lebih baik daripada makanan tambahan ini.




3. MENGOPTIMUMKAN KEPERLUAN FATTY ACID

Pada masa kini amat sukar untuk mencari jumlah asid lemak yang sesuai dalam pengambilan makanan harian.

Sesetengah ikan - ikan lemak-sejuk air khususnya - kaya dengan dua bentuk Omega-3 asid lemak yang penting untuk membantu mengekalkan sistem kardiovaskular yang sihat. Ianya adalah EPA (asid eicosapentaenoic) dan DHA (asid docosahexaenoic). EPA dan DHA adalah dalam bekalan yang terhad dan hanya terdapat kuantiti yang sebenar dalam ikan dan makanan tambahan minyak ikan.
Laut Artik mengandungi jumlah optimum DHA dan EPA asid lemak (lebih daripada 33%), yang menyediakan baki asid lemak yang diperlukan setiap hari.


4. MENGGALAKKAN KULIT, PARU-PARU, MATA DAN PEMBULUH DARAH YANG SIHAT

Semua organ-organ ini memerlukan sejumlah besar asid lemak perlu. Ia adalah penting untuk menambah bekalan Omega-3 dalam badan untuk fungsi optimum.

Kulit yang sihat dan cantik boleh dimiliki dengan pengambilan Arctic Sea Forever



5. DISOKONG OLEH KAJIAN SAINTIS

Banyak kajian telah membuktikan bahawa pengambilan Omega-3 minyak ikan dan lain-lain sumber yang berkualiti tinggi yg terkandung DHA dan EPA membantu untuk meningkatkan sistem kardiovaskular.


6. MENYOKONG KESIHATAN SELULAR

Omega-3 asid lemak dimasukkan ke dalam membran sel dalam semua tisu di seluruh BOD, termasuk organ-organ seperti kulit, paru-paru, jantung, sendi dan saluran darah.


7. MENGGALAKKAN SISTEM KARDIOVASKULAR YANG SIHAT

Omega-3 yang kaya dengan dua bahan (EPA dan DHA) adalah elemen penting yang membantu menurunkan tahap kolesterol berbahaya dan trigliserida serta mengurangkan risiko arteri tersumbat. Lemak Omega-3 pula menyokong kesihatan kardiovaskular dengan membersihkan arteri.


8. MENGUATKAN INGATAN, OTAK YANG SIHAT DAN FUNGSI KOGNITIF 

Arctic Sea kaya dengan lemak Omega-3. Ini adalah penting untuk memori dan fungsi otak yang sihat. Pengambilan harian Arctic Sea menyokong prestasi optimum daripada organ-organ penting.


9. MENYOKONG SISTEM IMUNISASI, FUNGSI SENDI DAN SISTEM PENGHADAMAN

Makan yang sihat yang mempunyai bekalan tambahan DHA dan EPA penting untuk sistem imun, penghadaman dan fungsi sendi. Arctic Sea menyediakan jumlah yang sihat dan seimbang daripada DHA dan EPA, oleh itu ia adalah makanan tambahan yang sangat baik untuk menyokong sistem pencernaan dan sistem imunisasi kita.


10. EMOSI SIHAT DAN TENAGA POSITIF

Kajian mendapati pengambilan minyak ikan secara konsisten berkaitan dengan aura positif semulajadi yang lahir disebabkan kandungan asid lemak Omega 3 yang sangat baik untuk fungsi otak. Secara tak langsung, ia sangat membantu memberikan tenaga yang positif serta kekal awet muda.



Kelebihan Tambahan

Saiz Arctic Fish Oil yang lebih kecil daripada saiz biasa membuatkan ianya senang ditelan serta TIDAK ADA RASA IKAN. Jadi, pengguna tidak perlu risau akan rasa hanyir dan rasa berminyak bila masuk mulut ye.


Cara Pengambilan Arctic Sea

Arctic Sea seelok-eloknya diambil SELEPAS MAKAN, 3X SEHARI. Sebaik-baiknya dicadangkan pengambilannya 1/2 - 1 jam selepas sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam.

Tips:
Bagi yang ingin mengurangkan berat badan, dinasihatkan makan malam sebelum jam 8 malam supaya Arctic Sea dapatkan menjalankan fungsinya dengan lebih cekap.


Testimoni terdekat:

1) Kakak saya, 37 tahun turun berat sebanyak 5kg dalam masa sebulan sahaja dengan pengambilan Aloe Vera Gel dan Arctic Sea.

2) Ibu saya juga, 63 tahun mengalami penurunan berat badan yang ketara selepas mengambil Aloe Vera Gel, Arctic Sea dan juga Forever Lite Ultra perasa Vanilla.


Best kan produk Arctic Sea ni? Bukan sahaja produknya berkesan tau, tapi harganya pun berbaloi-baloi. 


Oh ya, bagi yang ingin menjana pendapatan sampingan 4-5 angka sebulan dengan Forever Living, saya sedang mencari rakan niaga untuk sama-sama berkongsi rezeki. Bisnes plan sangat-sangat simple dan senang sangat untuk diikuti. Bukan hanya produk luar biasa bagus, tetapi bisnes plan juga kebaboooom!


Bagi yang berminat dengan produk dan ingin menjana pendapatan, boleh roger2 saya ok!

PM/ Whatsapp 016-9450506
Emel: wfws1505@gmail.com

8 comments:

  1. Mohon halalkan, saya nak copy ayat - nina fikeri

    ReplyDelete
  2. Sy pun nak copy..ilmu itu jika d kongsi ramai akan menjadi pahala yg brpanjangan 😊

    ReplyDelete
  3. Cara pemgambilan slps makan atau sebelum makan? Saya ada jumpa kata sebelum makan? Mana satu ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setengah jam selepas makan dengan air suam panas sedikit lebih bagus

      Delete
  4. Mohon halalkan share ayat yer. Moga bisnis sis berkembang. T.kasih

    ReplyDelete
  5. 3X satu hari.. sekali tu ambil berapa biji?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...